CX-maturiteit verhogen

Een excellente beleving voor je klant en je digitale business optimaliseren, hoe bereik je dat? Veel organisaties waar ux de kinderschoenen is ontstegen staan voor nieuwe uitdagingen. Zij zoeken naar manieren om snel en efficiënt te blijven innoveren. Om bruggen te slaan tussen organisatorische silo's. En naar een manier om een excellente CX te bereiken tegen zo laag mogelijke kosten. Informaat denkt op strategisch niveau mee met organisaties die hun CX-maturiteit willen verhogen. We hebben de expertise, ervaring en mensen om de gestelde doelen te helpen realiseren.

Wat heb je nodig om te excelleren in cx?

Met experience-regie werken we in partnership samen om het antwoord te vinden op vragen als: Wat kan ik doen om cx beter te organiseren? Hoe positioneer ik CX in mijn organisatie? Hoe ziet een roadmap naar excellente CX eruit? Welke mensen, expertise en methodieken heb ik nodig? Hoe kun je sturen op resultaat?

Hoe we te werk gaan

Onze aanpak verschilt per organisatie, afhankelijk van de situatie en wensen. Vaak beginnen we met visie- en strategieworkshops. Deze zijn nuttig om het ambitieniveau en de doelstellingen te formuleren.

We gebruiken het Informaat CX-kader (zie hieronder) en andere best practice modellen om de CX-visie en -strategie concreet te maken. Vervolgens bepalen we samen het transitiepad: een gerichte aanpak met duidelijke resultaten voor de korte, middellange en lange termijn. We sturen CX-activiteiten en -initiatieven effectief aan, maken de voortgang inzichtelijk op basis van gekozen KPI's en helpen jouw organisatie zo op weg naar customer experience excellence.

Informaat CX-kader ingevuld met enkele voorbeeldactiviteiten

Samen de regie voeren?

We vertellen je graag meer over experience-regie. In overleg kunnen we vaststellen hoe Informaat kan bijdragen aan een excellente customer experience. Neem contact op met Danny van Wieringen.

E-mailadres sales@informaat.nl
Telefoonnummer +31 (0) 35 543 1222