Experience-regie

Blijvend uitblinken

Vijf mensen rond een vergadertafel kijken naar het scherm van een laptop Vijf mensen rond een vergadertafel kijken naar het scherm van een laptop Vijf mensen rond een vergadertafel kijken naar het scherm van een laptop

Een excellente beleving voor je klant én je digitale business optimaliseren. Hoe bereik je dat? Experience-regie is regie op alle touchpoints.

Strategisch niveau

Een organisatie waar de focus ligt op excellente customer experience (CX), heeft behoefte aan orkestratie van alle activiteiten, binnen alle afdelingen die de experience beïnvloeden. Branding, marketing, communicatie, services, cultuur en processen. Wij werken op strategisch niveau om de CX-maturiteit van jouw organisatie te verhogen. En helpen met onze expertise, ervaring en mensen om de gestelde doelen te realiseren.

Partners in CX

Bij experience-regie werken onze CX-professionals als partners met jou samen om het antwoord te vinden op vragen als:

  • Wat kan je doen om CX beter te organiseren?
  • Hoe positioneer je CX in jouw organisatie?
  • Hoe ziet een roadmap naar excellente CX eruit?
  • Hoe transformeer je naar een experience-driven organisatie?
  • Welke mensen, expertise en methodieken heb je nodig?
  • Hoe kun je sturen op resultaat?

Een authentieke, relevante en geloofwaardige klantbeleving realiseer je door regie te voeren op de essentiële experience design ketens.

— Rob van der Haar, Principal consultant | experience design organisation

CX-kader

We beginnen met visie- en strategieworkshops om het ambitieniveau en doelstellingen scherp te krijgen. Met het Informaat CX-kader maken we de CX-visie en -strategie concreet. Vervolgens bepalen we samen de roadmap en de gewenste resultaten voor de korte, middellange en lange termijn. We sturen CX-activiteiten aan en maken de voortgang inzichtelijk op basis van metrics.

Bruggen slaan

Met experience-regie vind je methodes om snel en efficiënt te blijven innoveren. Om bruggen te slaan tussen silo’s in de organisatie. Om de CX in zijn geheel te orkestreren en zo in staat te zijn om unieke, relevante en geloofwaardige klantervaringen te leveren.

Wat we voor je kunnen doen

  • Adviseren over het stroomlijnen van CX processen.
  • Helpen bij het positioneren van je CX- of UX-afdeling in de organisatie.
  • Opstellen roadmap voor excellente CX.

Wil jij ook sturen op de beste beleving?