ING labs

Training Design Research

User Experience design begint met onderzoek naar de gebruiker: doelen, voorkeuren, waarden. In deze training leer je hoe je dat doet.

Datum

07 februari -

08 februari

Locatie

Seinstraat 32, 1223 DA Hilversum

Kosten

€ 250,00 (excl. 21% btw)

Paragraaf 01

De beste manier om service design te leren is het toepassen in de praktijk. Na een korte introductie van de theorie ga je per onderdeel dan ook zelf aan de slag. Je zult veel samenwerken met andere deelnemers aan de service design training. Tussen de oefeningen door is er voldoende tijd voor reflectie.

Paragraph 02

De beste manier om service design te leren is het toepassen in de praktijk. Na een korte introductie van de theorie ga je per onderdeel dan ook zelf aan de slag. Je zult veel samenwerken met andere deelnemers aan de service design training. Tussen de oefeningen door is er voldoende tijd voor reflectie.

Service designer bij nformaat
Afbeelding van een hart met daarop de tekst "I love UX"
Handig boekje

Handig boekje met onze best practices

Gratis coaching

3 uur coaching on the job

Tools en canvassen

Toegang tot praktische tools en canvassen voor een snelle start

"Dit is een quote voor de training Design Research"

Rogier van Meeuwen

— 

CEO

Van Meeuwen

Onze trainers

Trainer A

Ineke van Gelder

Trainer A Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Trainer B

Ineke van Gelder

Trainer B Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Programma

Dag 1

Je leert hoe je de klant en zijn context echt kan leren kennen. Je gaat zelf aan de slag met een aantal onderzoekstechnieken en je leert hoe je je collega's inzicht biedt in de wereld van de klant. Je past technieken toe zoals persona's en customer journey maps. Op basis hiervan definieer je een scherpe ontwerpuitdaging voor dag 2.

  • Waarde van service design
  • User research
  • Persona’s
  • Service ecosysteem
  • Customer journey mapping
  • Probleemdefinitie en ontwerpuitdaging

Dag 2

Met een aantal snelle en interactieve ontwerptechnieken ontwikkel je een breed scala van concepten. Deze ga toetsen op organisatorische en technische impact en natuurlijk op klantbehoefte. Hierbij gebruik je table top prototyping, value proposition canvas en service blueprints. Tot slot bereid je een pakkende concept pitch voor.

  • Value proposition
  • Ideation
  • Prototypen en testen
  • Service blueprint
  • Concept pitch

Meld je aan voor de training

Veelgestelde vragen

Moet ik me aanmelden voor de Sneak Peek?

Ja, het is voor ons wel handig om te weten hoeveel mensen er komen. Alleen al voor de catering :-). Meld je even bij Silje Harthoorn. Als je pas later kunt komen, of eerder weg moet, geen probleem.

Hier zou nog een FAQ kunnen komen

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Fusce nec facilisis dui. Sed sit amet euismod sapien. Etiam venenatis mauris quis aliquet accumsan. In hac habitasse platea dictumst. Cras a iaculis nulla.

Waarom houden jullie een Sneak Peek?

Wij spreken regelmatig UX designers die benieuwd zijn naar de gang van zaken en de sfeer op een UX designbureau. Op deze manier willen we UX designers de kans geven eens bij ons binnen te kijken. En wij leren altijd graag collega's in ons vakgebied kennen.

Wat is de voertaal van de masterclass?

De masterclass wordt gegeven in het Nederlands.


Of stel je vragen aan Victor

Klaar voor de training?

Naam
E-mailadres

Bedankt voor je inschrijving.

Je krijgt een e-mail van ons met een verzendbevestiging. Tot ziens in Hilversum!

Heb je na enkele minuten niets ontvangen? Ook niet in de spamfolder? Neem dan contact met ons op.