Webinar Klantervaringen in beeld

Inhoud

Wil je meer begrip bij collega’s voor jullie klanten? Gebruiksdata op een betekenisvolle manier visualiseren? Of meer focus in je gebruiksonderzoek? Het visualiseren van klantervaringen in een customer journey kan helpen.

Wat leer je?

Situaties waarin het visualiseren van klantervaringen helpt, de anatomie van een klantreisvisualisatie en praktische tips hoe je kunt beginnen.

Voor wie?

Iedereen die een begin wil maken met het ‘naar binnen halen’ van ervaringen van klanten. Bijvoorbeeld Digitale veranderaars, Product owners, CX managers, UX managers, UX designers.

Over de spreker

Ineke is een ervaren service designer bij Informaat. In opdrachten bij klanten betrekt ze klanten zodanig, dat organisaties kunnen groeien. Niet in economisch opzicht, maar op een manier die recht doet aan de uitdagingen van deze tijd. ”Vanuit welke waarden creëer jij waarde voor jouw klanten?”

Ineke van Gelder

Meer weten over onze webinars?

Susanne van Mulken

Strategy director
+31 6 42 13 92 39
susanne.van.mulken@informaat.nl

Susanne van Mulken